Met de camper naar .....

Welkom op ons Weblog!

Hallo en welkom opons weblog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdensonze reis per camper door Scandinavië in 2016. Ons plan is om via Denemarken,Zweden en Fins Lapland naar de Noordkaap te reizen om van daar uit langzaam via de Noorse kust weer af te zakken. Vanaf het moment dat weaan onze reis beginnenzul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar weons bevinden en waar we zijngeweest!

We zien jullie graag terug op ons weblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat jullie met ons meereizen!

Groetjes,

Janny en Roland

Jantje en Ernest

We zullen jullie volgen en wachten vol spanning jullie avonturen af.

Maria

Ook wij zijn benieuwd en wachten de verhalen en foto's af. We wensen jullie alvast een hele fijne reis toe.

Carla

Al veel voorwerk gedaan om van jullie reis een succes te maken!!!
Heel veel plezier.

May

Zo juist vertrokken. Een mooie reis gewenst en ik ben benieuwd naar jullie verhalen! Veel plezier.

Tinie

Fijne reis en kom gezond weer terug

netty en johan

Hey lieve wereldreizigers,

Ley=uk om te lezen dat jullie al zoveel leuke dingen hebben gezien en meegemaakt op jullie eerste dag.
Dat beloofd wat voor de rest van jullie vakantie. Geniet er van. Tot de volgende keer.xx

Nellie

Ik wens jullie een fijne reis

Winny en Ko Kroet

Hoi Janny en Roland,
Jullie vertrek was ontgaan door omstandigeheden.
Een geweldige reis toegewenst en veel plezier.
En doe vooral voorzichtig onderweg

Gr.
Winny en Ko

Aagje

Wat een geweldige site. Ik ben benieuwd naar jullie volgende reis.

Gr.
Aagje